سپاه 110 تهدید جدید ی علیه کشورهای عربی

سردار مجتبی مینایی فرد
سپاه آنلاین : منابع سپاه آنلاین از مجموعه جدیدی با نام سپاه 110 سخن گفتند . این سپاه در جنوب کشور فعالیت دارد ، شرح موضوع را در ادامه بیان خواهیم کرد .

در ابتدای سخن باید گفت که سپاه های تازه تاسیس از نظر بنیه نظامی واطلاعاتی بسیار قدرتمند وحساس عمل می کنند و از نظر دایره فناوری اطلاعات در امور اجتماعی و روزمره بسیار فعال و به روز هستند .
این سپاه از دو جبهه مرکزی واطلاعاتی و عملیاتی متمرکز تغذیه میشود و به صورت ساکن و مختص ناحیه جنوب کشور ایران مشغول به فعالیت است .
پیش زمینه هایی از سپاه قدس در آن الغا شده اما هیچگونه ارتباطی با فرماندهی مرکزی سپاه قدس ندارد.

سپاه 110 در حاشیه جنوب شرق وجنوب غرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت می کند که این فعالیت ها مربوط به زمان شروع جنگ احتمالی ایران است .

تمامی مواضع اجتماعی ،سیاسی،اقتصادی، کشورهای نامبرده در خطر نابودی و ضربه پذیری خواهند بود .این سپاه که از سالهای گذشته به روش های مختلف نیروهای خود را در کشورهای ،امارات متحده عربی ،عربستان ،بحرین،کویت ،قطر،پاکستان،عراق ودیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس تحت عنوانهای اقامت ،ایجاد شرکتهای اقتصادی،بازرگانی و ...... مستقر کرده است، به برداشت اطلاعات درونی ومهم روزمره مکان های حساس نظامی،اطلاعاتی و ضربه پذیر که در ادامه به آن می پردازیم اقدام می کند ،که در شرایط جنگی علیه آنها وارد عمل شود .

فرماندهی این سپاه که مختص جنوب کشور است در استان فارس قرار دارد و این اولین مجموعه اطلاعاتی  وعملیاتی است که تحت نظر سپاه مرکزی نیست . و به صورت متمرکز خارج از پایتخت مشغول به فعالیت است .ودلایل بسیار دارد .

1: درصد نزدیکی جغرافیایی استان فارس با مرزهای جنوبی کشور با یک یا دو استان میانی تا مرز اصلی شرایط استراتزیکی را برای این استان به وجود آورده  است .

2: شهرستان شیراز از نظر پرسنل نظامی و حفاظتی وامنیتی بسیار تواناست وکلیه نیروهای نظامی از هر طیف در این شهر وجود دارد و در اکثر مواقع در حال آماده باش است.

3: نیروهای نظامی از استان های دیگر برای آموزش نظامی به این شهر فرستاده می شوند و از نظر انباشت نیروهای آماده در رتبه 3 کشوری است .

4: شهرستان شیراز به دلیل اینکه بیشترین مخالف را با حکومت را نسبت به جمعیت خود را داراست همیشه در شرایط قرمز قرار دارد و در حال آماده باش برای سرکوب .

5: فرماندهی جنوب کشور از نظر قرارگاهی و فرماندهی ارشد زیر نظر مستقیم استان فارس است واز شیراز تغذیه می شوند.

6: از نظز تجهیزات وانبار مهمات و اسلحه در رتبه 2 کشور قرار دارد.

و بسیاری دلایل دیگر ......

فرماندهی نیروهای سپاه 110 به عهده سردار مجتبی مینایی است که در رسانه ها به عنوان پوشش او را مسئول کنکره سرداران شهید استان فارس معرفی می کنند .

فرماندهی کل این نیروها سردارغلام حسین غیب پرور فرماندهی ارشد استان فارس می باشد که تمام جنوب کشور تحت فرماندهی او می باشد .

دیگر فرمانده هان این نیروها که به صورت تفکیک شده در داخل وخارج از کشور می باشند عبارتند از

سرهنگ احمد اینانلو مسئول حوزه مرزی جنوب شرقی کشور

سرهنگ ابوالقاسم ابوالحسنی مسئول حوزه جنوب شرقی کشور

سرهنگ قاسم مولایی اصل مسئول حوزه جنوب کشور

حال به گوشه ای از  نحوه عملکرد این نیروها که زیر نظر چهار شاخه از چارت تشکیلاتی این نیرو فعالیت می کنند نگاه می کنیم . به دلیل مسائل امنیتی تنها بخش کوچکی از آن را شرح میدهیم .

نوع عملکرد هسته های ویژه در ایران و خارج از ایران  با یکدیگر متفاوت است .هسته های ویژه در ایران در زیر چهار چوب اطلاعات سپاه ایفای نقش می کند .اما در برون مرز این وظایف به عهده سپاه 110 و سپاه قدس است .وعملکرد آنها در سه حوزه مجزا  وبه صورت کلی تحت فرمان یک واحد که در ایران قرار دارد فرماندهی می شوند .
1
مسئول اطلاعات سپاه 110 در ایران (شیراز)
2
مسئول شبکه جمع آوری اطلاعات
3
مسئول اطلاعات هسته های سازمان دهی شده در کشور مزبور
4
مسئول عملیات هسته های ویژه

در بالا نام هسته ها ی متمرکز در کشورهای مذکور را نام بردیم حال شرح عملیات را بازگو می کنیم .برای شناختن هسته های ویژه عملیات باید توضیح دهیم که با دانستن نوع فعالیت آنها به راحتی می توان که آنها را سرکوب کرد ما تنها در این پکیج نوع فعالیت آنها وچکونگی ارتباطات و عملیات های آنها را بازگو می کنیم
مسئول اطلاعات سپاه110
مسئول اطلاعات در دفتر مرکزی سپاه 110در شیراز به صورت هفتگی و در موارد خاص به صورت روزانه  اطلاعات را از هسته های ویژه دریافت می کنند و به صورت جداگانه دستورات را در زمان نیاز به آنها بر میگردانند. در این دایره تمامی مواردی که توسط هسته های جمع آوری ساکن در کشور مورد نظر به دست آمده در اطاق فکرهای  مربوط به موضوع تحت بررسی دقیق و مواضع ضربه پذیر در زمان عملیات مورد بررسی قرار می گیرد .باید بدانید که مسئولین اطلاعات در دفتر مرکزی با اختیار تام در مورد محل مورد نظر خود دستورات را به رابطین هسته ها  میدهند وبنا به صلاحدید خود حتی در موارد خاموش یعنی زمانی که کشور مزبور در آرامش امنیتی کامل است هم به پرداخت واعمال طراحی اقدام می کند وروزانه صدها عکس ومیکرو چیپ هایی که ازکشور مذکور توسط رسته جمع آوری اطلاعات به آنها را می رسد را با دقت می بینند و اعمال طراحی می کنند . این طراحی ها بر اساس موقعیت آن کشور ، اقلیم ، نوع حکومت، نوع عملکرد نیروهای نظامی ،نوع زندگی روزمره مردمی که در منطقه عملیاتی قرار دارند ، قابل تغییر و تکمیل تر شدن است .
عموما عملکرد هسته های ویژه به بر هم زدن آرامش در کشورهای نام برده ، بر میگردد که به جرات می توان گقت در مناطق آسیب پذیر حجمه نفوذ و ارتباطات و اصولا تعداد نفراتی که نقش این هسته ها را ایفا می کنند گسترده تر است .

مسئول شبکه جمع آوری اطلاعات

مسئول شبکه جمع آوری اطلاعات  در کشور مورد نظر مستقر است و به صورت پیوسته  در اکثر نواحی آن مناطق به صورت گسترده  خانه های تیمی برای به دست آوردن  اطلاعات مورد نیاز که شامل اطلاعات درون حزبی ، درون سازمانی ،زندگی شهری مردمی،مناطق حساس از نظر ضربه پذیری  را مورد بررسی قرار میدهند و توسط میکرو فیلم به ایران انتقال میدهند .
مسئولین شبکه های جمع آوری که در رسته برداشت اطلاعات درون شهری هستند به صورت عناصر جداگانه فعالیت می کنند یعنی هیچ یک از این عناصر با تیم دیگری در ارتباط نسیتند ومستقیما تنها سرهسته ها هستند که با یکدیگر در ارتباط دائم هستند .
مراکزی را که در زیر نظر خود نگه میدارند و به صورت روزانه چک می کنند .را اندکی توضیح می دهیم .
1
روادید روزانه مردم در بازارهای مرکزی شهر که از جمعیت زیادی برخوردار است
2
خیابان های پر تردد و میادین اصلی شهر
3
ادارات مهم در تامین انرژی مثل منابع آب وبرق و...
4
برداشت روزانه از حریم پادگان ها و ادارات پلیس و پی گیری منابع و اسلحه خانه های دولتی
5
زیر نظر داشتن روادید روزانه سران وبزرگان احزاب سیاسی برای بدست آوردن شرایط مناسب برای ترور شخصیتها و ایجاد تنش در میان احزاب
6
دزدین اشخاص تاثیر گذار در مسائل کشوری ولشکری در مواقع شروع عملیات هسته های ویژه
7
دسترسی به سیستم مخابرات برای ایجاد خلل در خطوط تلفن واینترنت در ساعت اولیه آغاز حرکت

وبسیاری  از موارد دیگر که نیاز به گفتن نیست . این دایره که به هسته جمع آوری معروف است تمامی اطلاعات را بر پایه دید روزانه از مواضع بالا به دفتر متمرکز درشیراز گزارش می کند .

در شیراز بنا به صلاحدید روند انجام کار دستورات را توسط یک واسط به واحدهای دیگر انتقال میدهد در طی این روند به هیچ عنوان از ابزارهای ارتباط جمعی استفاده نمی شود .ودستورات ونوع فعالیت توسط پیک از ایران ویا سایر رابطین به دست هسته اطلاعات و سازمان دهی میرسد .باید متذکر شویم که هیج کدام از هسته ها یکدیگر را نشناخته وبه صورت جدا گانه فعالیت می کنند .

مسئول اطلاعات هسته های سازمان دهی شده در کشور مورد نظر

مسئول اطلاعات سازمان دهی شده به صورت  هفتگی نیروها را درمکان های مورد نظر چک میکند و در زمان عملیات های مختلف از آنها  استفاده میکند . قابل ذکر است که نیروهای آنها هم اکنون انبار های مهمات واسلحه وحتی مواد غدایی  در کشور مورد نظردارند واز انها در مواقع حملات استفاده میکنند.

تمامی اطلاعات برداشت شده توسط هسته جمع آوری را این گروه بررسی در محل انجام داده و تمامی اطلاعات موجود را به صورت به روز شده به دفتر مرکزی در شیراز ارسال می کنند.


مسئول عملیات هسته های ویژه
 
مسئول عملیات هسته های ویژه :تنها کسانی که در نواحی آسیب پذیر ایجاد عملیات میکنند ودست اندر کار ضربه زدن از نوع بمب گزاری ،ترور و ایجاد تنش در راستای بر هم زدن امنیت آرامش مردم ، این هسته ها می باشند .این هسته که کاملا عملیاتی است از طریق رابط که از ایران می اید دستور میگیرد و عملیات ها را سازماندهی می کند بنا بر تشخیص ما وبررسی اقلیم محلی کشورهای ،  مربوط تعداد بیش از 200 پایگاه 4 یا 5 نفره در این کشورها وجود دارد .

این گزارش ادامه دارد .....


 پایان بخش اول 

پاینده ایران وملت ایران 

سپاه آنلاین




سردارغیب پرور

نظرات

  1. مرگ بر ضد ولایت فقیه
    درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران