قیام سید خراسانی ،تفکر دینی جمهوری اسلامی بخش دوم

  بخش مقاله ویژه ارسالی خوانندگان

نظام حکومت ولایت فقیه و سپاه پاسداران کلیه برنامه های خود را بطورکاملا دقیقی ً براساس "مهدویت" برنامه ریزی کرده اند و اگر کشورهای جهان و سازمان ملل و شورای امنیت کمی بر این مهم دقیق شوند براحتی متوجه خواهند شد ایران از قبل برای همه کشورها و خودش تعیین تکلیف کرده است .

پیرو مطلبی که از نظر گذراندیم در خصوص تجهیز ملل مسلمان شیعه از نظر مالی و سلاح و ادوات جنگی و دسترسی به سلاح هسته ای نوبت به قیام علیه جهان کفر می رسد .در پیش بینیها آمده است که سید خراسانی از ایران قیام می کند و او شروع به جنگ می کند و پیش بینی کرده اند که اگر در این جنگ شکست بخورد و ایران فتح شود نهضتهای مقاومت که هسته های آن در سپاه پاسداران و بسیج مقاومت بنا  شده است شروع به کار می کنند ، این هسته ها همان هسته های ویژه اطلاعات سپاه هستند که از هم اکنون در حال تجهیز به سلاح و مهمات و آموزشهای ترور و عملیاتهای انتحاری ، بمب گذاری و جنگ شهری شده اند.
ولایت مطلقه فقیه راهکارهای عملیاتی برای زمانی که ایران سقوط کرده و به تصرف کفار در آمده است آماده کرده است و نیروهای متعصب و فدایی این عملیاتها را آغاز می کنند و در طول مدتی که این ارتباطات وجود دارد از فرماندهی دستور می گیرند و در غیر اینصورت طبق برنامه ای از پیش تعیین شده شروع به عملیاتهای از قبل برنامه ریزی شده و انفرادی می کنند ، این نقشه بزرگ حدود هفت سال پیش کشیده شده و در حال اجراست و از سرکوب در درگیریها و اغتشاشات ، جنگ شهری و یا تصرف شهرها توسط دشمن آغاز می گردد و تا پیروزی شیعیان بر کفار ادامه پیدا می کند . هرچه پیش می رویم و زمان کوتاهتر می شود و به جنگ نزدیکتر می شویم و احتمال سقوط نظام حاکم بر ایران بیشتر می شود . برنامه های نظامی نیز قوت بیشتری می گیرد از حدود یکسال قبل از به قدرت رسیدن دوره دوم احمدی نژاد برنامه عملیاتی تسلیحاتی نیروهای بسیج و سپاه و به اصطلاح سربازان امام زمان نوشته شده است و این مهم با طرحی به نام دفاع از کوی و برزن شروع شده است. سپاه پاسداران شروع به مسلح کردن نیروهای خود" سربازان امام زمان" (بسیجیان ، سپاهیان و فدائیان ولایت مطلقه فقیه) کرده است به این قسم:
1. در بخش اطلاعات سپاه پاسداران :
مسئول اطلاعات – معاوان اطلاعات – مسئول اطلاعات گردان عاشورا – سرشبکه های اطلاعات هر حوزه – مسئول هسته های ویژه – سرتیمهای هسته های ویژه – کلیه پرسنل اطلاعات ناحیه – مشاورین و کارشناسان 
اطلاعات – قسمت عملیات lمعاونتهای هر ناحیه – برخی از مخبرین هرکسی که بنا بر به صلاحدید اطلاعات و مسئولین باید مسلح شوند.
2. در قسمت حوزه های سپاه پاسداران :
مسئولین حوزه – معاون حوزه – اعضاء شورای حوزه – مسئولین پایگاههای مقاومت
3. گردانهای عاشورا – فرمانده گردانهای عاشورا - مسئول اطلاعات گردانفرماندهان گروهانها  اعضاء شورای گردان – فرماندهان دسته های گروهانها
4. حفاظت اطلاعات :
تمام پرسنل حفاظت اطلاعات مسلح می شوند (مگر شخصی مشکل خاصی داشته باشد) .
5. افراد وابسته به سپاه :
افراد وابسته به سپاه پاسداران که در دولت و دستگاههای اجرایی بعنوان مدیر کل ، مسئول و پرسنل عالی رتبه (وابسته و نفوذی سپاه ) مشغول به کار هستند
لازم به ذکر است که از دید اطلاعات سپاه و مسئولین مربوطه اگر فردی یا افرادی که در پستهای کلیدی ادارات قرار دارند و برای اجرای این طرح به درد می خورند شکار می شوند و دامی برای آنان پهن میکنند و با دادن وعده و تطمیع مالی و غیر مالی آنها را اغفال می کنند که در جهت منفعت سپاه حرکت کنند و بعد از اعلام رضایت این افراد نام آنها را بعنوان بسیجی ثبت می کنند و آموزش ضابط قضایی و سپس مسلح کردن آنها آغاز می شود و در زمان و مکانی که نیاز به حضور انها هست از آنها سوء استفاده می شود .
طیف پستهای فوق الذکر در کلیه سطوح کشور ( استان ، شهرستان ، بخشها و هر نقطه ای که طبق چارت تشکیلات اطلاعات سپاه نیرو دارد ) می باشد .
از اقدامات دیگر طرح نهضت مقاومت ملی به نکات زیر نیز می توان اشاره کرد :
1. ایجاد هسته های ویژۀ نهضت مقاومت ملی که این هسته ها همان پرسنل هسته های ویژۀ اطلاعات سپاه هستند
2. ایجاد خانه های تیمی ومکانهای امن خارج از پایگاههای مقاومت و مساجد و تجهیز آنها جهت نگهداری سلاح ، مهمات ، پول نقد و مواد غذایی که محل مکانها جزء اطلاعات طبقه بندی شده می باشد و هیچ کسی به جز افراد خاص از این مکانها خبر ندارد.
3. آموزش ترور بصورت عملی و تئوری جهت :
1. ترور عوامل بیگانه که کشور توسط انها فتح شده است .
2. نحوۀ عملیات خرابکاریها و اختلال در کلیه سیستمهای شهری و کشوری
3. ترور ارذال و اوباش ، لیدر احزاب سیاسی مخالف ، بزرگان قبایل، اصناف و هر شخص تأثیر گذار که برای اهداف مخالفان مفید باشد .
لازم به ذکر است که کلیه اراذل و اوباشی که ممکن است دشمنان از آنها استفاده کنند ، مراجع تقلید ، اساتید دانشگاهها و دانشجویانی که دگر اندیش باشند ، لیدرها و سران تشکلهلی سیاسی اجتماعی ، بزرگان و رهبران قبایل و هیأتهای مذهبی ، مسئولین اصناف و کلیه افراد ذی نفوذی که احتمال آن می رود رهبری گروهی را بدست گیرند و از قدرت خود در جهت کمک به دشمن استفاده کنند توسط اطلاعات سپاه شناسایی شده و برای تک تک آنها پرونده ای مجزا تشکیل داده شده است و بصورت دائمی آنها را رصد می کنند  وبطور دائم تخلیه اطلاعاتی می شوند و به شدت بر آنها کنترل دارند و در صورت تغییرات قدرت در کشور آنها را ترور و یا هر برخوردی که لازم باشد اتفاق می افتد.
4. شناسایی مکانهای استراتژیک و بلند مرتبه که در زمان درگیری اغتشاشات و جنگ شهری ازآنها استفاده شود . درزمان اغتشاشات داخلی برای فیلمبرداری و شناسایی معترضین و ترور احتمالی لیدرها و در زمان جنگ شهری جهت درگیریهای نظامی استفاده می شوند .
5. برنامه ریزی برای اعتصابات احتمالی اصناف کشور : بسیجیان را در شغلهای مختلف آموزش حرفه ای می دهند و به آنها مأموریت داده می شود که در زمان اعتصاب آن صنف به سپاه مراجعه کند و از امکانات سپاه در جهت راه اندازی آن صنف استفاده کنند مثلاً در اعتصاب شرکت واحد بسیجیان راننده از اتوبوسهای سپاه و حتی امکانات آن صنف جهت جابجایی مردم استفاده کنند و به همین شکل سایر مشاغل حساس که برای زندگی روزمره مردم نیاز است وارد عمل می شوند و مانع از فلج شدن سیستمهای کشور می گردند .
6. شناسایی انبارهای مواد غذایی مغازه داران و تجار : پیش بینی شده است که اگر جنگی یا شورشی در کشور اتفاق افتد و احتمال کمبود مواد غذایی و نیازهای اولیه معیشت مردم باشد نیروهای بسیج این انبارها را تخلیه و به مکانها و منازل امن انتقال می دهند و از طرفی هزاران تن گوشت ، برنج ، حبوبات و مواد غذایی خشک ، کنسرو و کمپوت در پادگانها و یخچالهای بزرگ و سرد خانه ها نگهداری می شود که این مقدار مواد غذایی برای رزمندگان بمدت دو سال کاملاً کافی می باشد و طبق آخرین تغییر دستورالعمل آن این مدت از 2 سال به 4 سال تغییر یافته است . پس از اتمام این زمان اگر نیازی به مصرف آن نشد مواد غذایی از انبارها خارج و به مصرف روزانه سربازان می رسد و مواد غذایی تازه جایگزین می شود .
7. برنامه عملیاتی طوری تعریف شده است که در زمان بحران هر نیرو بصورت مستقل شروع به فعالیت نماید ، یعنی نیروی هوایی ، دریایی ، زمینی ، بسیج ، اطلاعات ، هسته های ویژه و... کلیه واحدها بعد از قطع ارتباط هر کدام به شکل اتوماتیک عملیات خود مختار ادامه می دهند و فقط در صورت نیاز فرماندهان هسته ها با یکدیگر تماس دارند و به این شکل پیش بینی مقاومت در مقابل اشغال گران شده است و طبق روایات سید خراسانی قدرت می گیرد و عراق را فتح می کند و سردار دیگری که از فلسطین برخواسته است به او می پیوندد و لشکر شیعیان از عراق ، فلسطین ، افغانستان ، پاکستان ، آفریقاو ... سایر کشورهای پیش بینی شده بعد از طی مراحلی به یکدیگر می پیوندند و تمام حاکمان کفر کشته و کشورهایشان به تصرف شیعیان در می آید . این بدان معنی است که اگراین نشانه ها اتفاق بیفتد جنگ جهانی سوم شروع میشود و ولایت مطلقه فقیه که در حال نابود شدن است تمام اتفاقات خاور میانه و جهان را به نوعی برای پیروان متعصب خود و مردم جهان توجیه می کند که این  همانا نشانه های ظهور است و اگر نیاز باشد روایت و حدیث نیز جعل می کنند و از طریق حوزه علمیه یا مراجع تقلید در بین عوام رواج می دهند تا کاملاً موضوع پیش امده با نشانه ها در خصوص ظهور منطبق باشد و هیچ شکی برای پیروانشان برجا نماند بعنوان مثال گروه تبلیغات ولایت مطلقه
 فقیه برای رفع شبهات در خصوص سید خراسانی بودن خامنه ای و شعیب ابن صالح بودن احمدی نژاد که سردار سید خراسانی است بصورت بسیار فعال در طول دوره رهبری خامنه ای و ریاست جمهوری احمدی نژاد شروع کرده اند و دستگاههای تبلیغاتی انها مأموریت دارند عوام را به این باور برسانند که اینان همان سرداران و پیش قراولان ظهور امام زمان هستند تا همه به حمایت از آنها برخیزند و در سایر نقاط جهان نیز چنین شود ، منظور از سایر نقاط جهان همان کشورهایی است که دولت و ولی مطلقه فقیه با پول ملت ایران آنها را تطمیع و تجهیز کرده است و بعنوان سربازان امام زمان آماده خدمت هستند ، می باشد .این لشکریان طبق نقشه جنگی که هم اکنون نیز آنرا طراحی و انتشار داده اند کل کشورهای منطقه به تصرف شیعیان در می آید و از آسیا به سمت اروپا حرکت می کنند و اروپا نیز شکست خورده و شیعیان بر جهان مستولی می شوند و حکومت عدل الهی امام زمان برقرار می گردد .

وقایع بعد از انتخابات سال88 ایران (فتنه گران ) ، جنگ افغانستان ، جنگ عراق ، و تصرف آن توسط آمریکا ، انقلاب تونس ، انقلاب مصر ، جنگ لبنان و اسرائیل ، تحولات داخلی لبنان ، تحولات فلسطین ، درگیریهای یمن ، در گیریهای سودان ، در گیریهای داخلی کشورهای آفریقایی ، از هم پاشیدن اتحاد جماهیر شوروی و... کلیه تحولات سیاسی و اجتماعی که در سالهای اخیر اتفاق افتاده از دید شیعیان پیرو ولایت فقیه نشانه های ظهور است و حکومت اسلامی به هر شکلی باید این اتفاقات را با روایات منطق کند و این عمل باید با سرعت هرچه بیشتر انجام شود زیرا نظام ولایت مطلقه فقیه هرلحظه به سقوط نزدیکتر میشود و هم اکنون حکومت با تمام قدرت و با استفاده از کلیه امکانات رسانه ای و ارتباطی شایعه نزدیکتر شدن زمان ظهور را پخش می کند و برای حفظ بقای خود هر روز بر این شایعه اصرار میورزد و ذهنها را برای ظهور آماده می کند که اگر یک روز یک نفر اعلام کند که من مهدی موعود هستم همه زمینه های لازم را جهت قبول این خبر داشته باشند . زیرا این حکومت فقط با جنگ ، مظلوم نمایی و تقدس گرایی و مقدس جلوه دادن اماکن و شخص یا اشخاص و منتصب کردن آنها به ائمه اطهار و تحریک حس مذهبی مسلمانان و شیعیان میتوانند برای ادامه بقاء خود استفاده کنندبه همین دلیل احتمال شروع جنگ از سمت حکومت ولایت فقیه بسیار بالاست و برنامه های نظام نیز مشخصاً به این سمت و سو است و درآخرین لحظات سرنگونی که راهی برای بقاء حکومتشان نداشته باشند قیام سید خراسانی و بحث ظهور امام زمان مطرح می شود و جنگ وسیعی در منطقه رخ خواهد داد و امید دارند که به این وسیله حکومتشان هرچند مدت کوتاهی ادامه یابد .
برای اثبات این مساله رزومه کوتاهی از این جنبش را با هم مرور میکنیم لذا توجه شما را به موارد زیر جلب می نماییم و بصورت بسیار مختصر مطالب زیر را بیان می کنیم :
بعد از درگیریها و سرکوب مردم خرداد 88 بعد از انتخابات قداست و عدالت رهبری شکسته شده است و این یکی از بزرگترین معضلات حکومت است که حتی به نیروهای خودی داخل نظام و سپاه نیز کشیده شده است و نظام ریزش بسیار زیادی از نیروهای فدایی خود داشته است و از طرفی اصولگرایان بطور قطع در دور بعدی انتخابات رأی نخواهند آورد زیرا احتمال تحریم انتخابات خودجوش مردم به حدی بالاست که می توان گفت که نظام یقین دارد و توان نیروی سرکوب مردم نیز تحلیل رفته است و کسانیکه در درگیریها مردم را سرکوب کرده اند توسط بستگان ، دوستان و یا وجدان خود مرتب تحقیر می شوند و روز به روز بر افرادی که از این حرکت پشیمان شده اند افزوده می شود و بطور قطع اگر سرکوب دیگری اتفاق بیفتد بسیاری از  نیروها دیگر در ان شرکت نخواهند کرد و احزاب فعال کشور در حال نابودی هستند و اصولگرایان به تنهایی در انتخاباتهای پیش رو شرکت خواهند کرد و همانطور که گفته شد کسی به پای صندوقها نخواهد رفت ، پس برای جبران خسارات وارده به نظام و ترمیم شکسته شدن وجهه نظام باید چیزی را جایگزین این اشکالات و کمبودهای محبوبیت نمود و خامنه ای ، احمدی نژاد و دولت ولایت فقیه را رنگ تقدس زد که مردم از ترس باورهای مذهبی دوباره به اوایمان بیاورند به همین دلیل بر شدت تبلیغات قیام سید حسنی یا همان سید خراسانی و سردار او شعیب بن صالح افزوده اند ، در بولتنهای خبری داخلی سپاه و کلاسهای بسیج و مساجد و سخنرانی های مذهبی و... همه مرتب تذکر داده می شود که اتفاقات اخیر همه نشانه از ظهور حضرت مهدی است و حضرت مهدی در لبنان دیده شده است و در جنگ لبنان با اسرائیل نیز رهبری گروه حزب الله را بر عهده داشته است و به جوانانی که طی سی سال گذشته در هیأت های مذهبی ، دعاهای ندبه و زیارت عاشورا و خلاصه پای منبرها مرتب فرهنگ انتظار را یاد داده اند و هر پنجشنبه شبها یک SMS دائما تاکید میشود که شاید این جمعه بیاید ، جوانان را آماده باش نگه داشته اند و با توجه به مطالب فوق الذکر برای دولت ولایت فقیه هیچ راهی غیر از جنگ . آشوب در منطقه جهت سرگرم کردن افکارعمومی و زنده کردن تقدس و وجهه حکومت باید رنگ و بوی مذهبی و احساسی به ان داد و هیچ چیز بهتر از آشفتگی نیست زیرا دراین حالت مردم دوباره دور هم جمع می شوند یکی برای وطن ، یکی بر دین و دیگر برای ناموس و راندن بیگانگان از کشور وارد این بازی زشت می شوند و نظام خون از دست رفته اش دوباره به رگهایش باز می گردد و چندین سال دیگر بر روی خون مردم ایران و منطقه خیمه می زند . پس باید هوشیار باشیم قبل از اینکه ندای ظهور امام زمان و قیام سید خراسانی و سردارش به گوش مردم برسد . جمعی گول آنرا بخورند و وارد جنگ شوند . به بقاء این رژیم کمک کنند آنها را آگاه سازیم زیرا اینطورکه به نظر می رسد با این زمان فاصله کمی داریم و هرچه وضعیت نظام بدتر می شود این زمان نزدیکتر می شود و سپاه پاسداران نیز در این بین وقت می خرد که به تجهیزات اتمی و بمب اتمی دست یابد که در این حالت ، وامصیبتا به حال دنیا و مردم بی گناه که باید یا تن به جنگ سختی بدهند و یا تن به خواسته های ناحق و مستبدانه حکومت . پس باید راهی برای جلوگیری از این جنگ جهانی بیابیم و قبل از آنکه این فرصت را پیدا کنند ضربه ای مهلک بربدنه نظام وارد کنیم و اینکار از توان ملت ایران که در داخل کشور زندگی می کنند خارج است و عزم جامعه بین المللی را می خواهد پس بیاید گامی در این راستا با وحدت همگانی برداریم از کشورهای دنیا ، حافظان حقوق بشر و تمام اپزسیونهای داخل و خارج کشور همه با هم و بدون اتلاف وقت ضربه ای مهلک بر پیکر بی جان این نظام استبدادی بزنیم و جهان را از مصیبتی که در انتظارش است نجات دهیم این یک هشدار جدی است برای جهان که آفت این حکومت دامنگیر جهان خواهد شد و فقط به خاک ایران بسنده نمی کند و این در برنامه ها ی نظام مکتوب است و طبق برنامه پیش می رود و این در حد یک روایت و نوشته نیست پس همه با هم برای نجات بشریت از این فاجعه جبران ناپذیر متحد شویم و اقدام کنیم.
پاینده ایران وملت ایران

سپاه آنلاین

مقاله از :سجاد حق پناه 
ویراستار:سارا

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران