حریم بزرگ بیت رهبری با پرنده های کوچک شکسته شد


حفاظت از رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی هم از زمین و هم از هوا درحال انجام است. بعضی از شهروندان تهرانی لایه های حفاظتی اطراف بیت را از نزدیک میبینند و در خیابانها و کوچه‌های اطراف بیت با پستهای حفاظتی مستقر برای جلوگیری از نزدیک شدن شهروندان، روبرو میشوند.




اما آیا می‌دانید منطقه پرواز ممنوع یا همان مجموعه شهید مطهری در تهران که برای حفاظت از این رهبر دیکتاتور در نظر گرفته شده چه فضای عظیمی از آسمان تهران را به خود اختصاص داده است ، که ابعاد آن از شرق اتوبان امام علی، از شمال بلوار کشاورز، از غرب اتوبان نواب و از جنوب اتوبان بعثت میباشد.
 و آیا میدانید هیچ وسیله پرنده ای حق نزدیک شدن یا ورود به آنرا ندارد و به محض ورود با شلیک پدافند و موشک های خودکار منهدم میشود. این قانون استثنا ندارد و هر هلی کوپتر و یا هواپیما از هر ارگان یا نهادی که این حریم را نقض کند مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
اما خوشبختانه در یکماه گذشته عده‌ای از ایرانیان وطن پرست به همگان ثابت کردند که قادرند از حریم دفاعی بیت گذشته و باعث لرزاندن زانوهای سست خامنه ای شوند. در اولین پرواز آزمایشی و موفق پهباد بر فراز بیت، حکومت همیشه دروغگوی اسلامی آنرا متعلق به صداوسیما و گروه های مستندساز جلوه داد و این در حالی بود که صداوسیمای ننگین حکومت سریعا آنرا تکذیب کرد زیرا هیچکس و هیچ نهادی جرات نزدیک شدن به فضای بیت را ندارد.
حکومت ترسوی جمهوری اسلامی که از ورود فقط یک پهباد به لرزه افتاده بود برای مخفی نگهداشتن ترس خود سریعا مانوری عظیم و چند روزه در جنوب کشور ترتیب داد و با شلیک پی در پی موشکهای چند هزار دلاری به دشمن فرضی ضعف خود را بیشتر نمایان کرد.




اما این بار این دسته از عزیزان میهن پرست که حالا نقطه ضعف جمهوری اسلامی را به درستی پیدا کرده اند و فهمیده‌اند که با صرف اندکی هزینه مالی و البته کمی هوش میشود قدرتی به ظاهر عظیم و صد البته تو خالی را به لرزه انداخت و برای بار دوم پهبادهای کوچک و دوست داشتنی خود را بر فراز سر خامنه ای به پرواز در آوردند و نشان دادند که جمهوری اسلامی فقط در مانورهای خیالی و جنگ با دشمن فرضی پیروز است و حتی توان مقابله با یک شی پرنده کوچک را هم ندارد و این بار در منهدم کردن آن ناکام ماندند.
شاید بار سوم شخص خامنه ای با کمک گرفتن از امدادهای غیبی و نیروهای مافوق طبیعتش بتواند از ورود این پرنده های  دوست داشتنی که نوید آزادی را برای مردم ایران به همراه دارند ، جلوگیری کند.
و این داستان ادامه دارد تا تخریب کامل بیت دیکتاتور بزرگ و منشا تروریست در دنیا.
سرگرد خلبان احمد رضا خسروی
 
 در پایان جمله ای از نویسنده این متن:
هر یک روز که از حکومت ننگین آخوندی میگذرد یک روز به سرنگونی اش نزدیکتر میشویم،  پس همه با هم به امید آنروز.
موفق باشید / یک ایرانی وطن پرست
 نویسنده " سرگرد خلبان احمد رضا خسروی 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران