غلامرضا قانعی پور عامل سپاه قدس در ترکیه

سپاه آنلاین : ستاد مرکزی سپاه آنلاین در کشور ترکیه به شواهدی در مورد عاملین سپاه قدس برای به دام انداختن پناهجویان و فراریان از جمهوری اسلامی در این کشور دست یافت . یکی از شکنجه گران سپاه که در درگیری های سپاه با اعراب خوزستان و گرفتن زمین های آنها نقش ماثری را ایفا کرده است .

فردی به نام علامرضا قانعی پور صالحی عضو سپاه گلف اهواز در استان خوزستان که از یک سال و نیم  به عنوان مامور وزارت اطلاعات خود را شناسانده اما در اصل او فردی است از سپاه قدس که برای سلسله عملیاتی وارد این کشور شده است  و تحت عنوان پناهجو در ابتدا به سفارت های گوناگون کشورهای مختلف از جمله کنسولگری آمریکا در کشور ترکیه در شهر استامبول رفته و ادعاهای کذب زیادی را مطرح کرده که این سفارت در همان ابتدا با دانستن دروغ بودن این داده ها از سوی او ارتباط را با این فرد قطع کرده ؛ و این شخص بارهای بار به این سفارت مراجعه کرده ولی جوابی دریافت نکرد ،در نهایت خود را به کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل رساند و تحت عنوان پناهجو در ترکیه ماند
که ویزای او تمام نشود و بتواند به راحتی در این کشور بماند ،در ادامه کار  بر این شد که اطلاعات کذب خود را به سایتهای خبری غربی بفروشد که در ابتدا موفق شده که مبلغ بالایی را از این سایت ها دریافت کند اما همچون سفارت آمریکا این سایت ها و افرادی که از او اطلاعات می خریدند هم به عمق فاجعه پی بردند و سریعا از این فرد فاصله گرفتند . 

این فرد در فاز اول حرکت خود شکست خورده بود و در پی محقق شدن اهداف خود در  فاز دوم عملیات خود یعنی ارتباط با افرادی در اپوزسیون و جدا شدگانی از نظام جمهوری اسلامی بود . در میان جدا شدگان از نظام با خود من یعنی شاهین ترکمان ارتباطی برقرار کرد که در این ارتباط من به دلیل عدم شناخت از این فرد به او مقداری کمک مالی کردم که البته به خاطر همسر این فرد که در شرایط بیماری بود که بعد از ان متوجه شدم که اولا اینها ازدواج نکرده اند و ثانیا آن بیماری ساختگی بوده و از این طریق خودشان را برای کسانی که می خواستند ارتباطی را آغاز کنند ، درمانده نشان می دادند در حالی که خانه هایی را که در استامبول برای زندگی اجاره می کنند هر روز 80 دلار هزینه دارد و با تحقیق ما مشخص شده که این فرد هر هفته 1500 دلار از ایران دریافت می کند . در ادامه کارهایشان با برخی از افراد نا اگاه در اپوزسیون با نامهای آقایان امیر ایرایی و آرین خوشبنیانی ارتباط گرفتند که از هر کدام از این افراد هم مبالغی دریافت کرده اند و جالب مساله این است که تمام این افراد بدون شناخت دقیق از این فرد به راحتی با او همکاری داشته اند ، بعنی با شخصی از سپاه قدس ایران که برای انجام عملیات های مختلف وارد کشور ترکیه شده اند .(این بخش تکمیل می شود افراد زیادی که الان در حال رایزنی با آنها هستیم به زودی معرفی خواهند شد ).


در فاز سوم عملیات خود به کلاهبرداری از پناهجویان ایرانی تحت عناوین مختلف و زنان و دختران تنها در این کشور روی آورده و تاکنون ادامه دارد .بسیاری از مال باختگان زنان و کودکانی و دختران جوانی هستند که برای خروج از ترکیه به راههای غیر قانونی روی آورده اند و به چنگال این فرد افتاده و تمام پولشان را این فرد در شهر استامبول تحت عنوان اینکه میتواند آنها را به صورت غیر قانونی از این کشور خارج کند دریافت کرده وبرخی از انها را به خانه های فساد کشانده و برخی از آنها از دستش گریخته اند . تعدادی از آنها هم اکنون در پی شکایت از این فرد هستند و روال قانونی شکایت از این فرد را طی کرده اند و در پی بازپس گیری این مبالغ هستند .(اسامی و روند دادرسی به شما عزیزان اطلاع داده خواهد شد )


فاز چهارم عملیات این فرد قاچاق مواد مخدر از طریق نیروهای سپاه قدس به این کشور است که از طریق فردی با نام صادق مرزوکیان انجام می شود که به تازگی وارد کشور ترکیه شده است و به ظاهر نقش برادر همسر او را بازی کرده و به زودی ویزای قانونی او تمام شده و قرار است همچنان به صورت غیر قانونی در کشور ترکیه بماند و به کار خویش ادامه دهد .
صادق مرزوکیان 



مونا مرزوکیان به ظاهر همسر او _البته همسر دوم که ازدواج آنها در ابهام است_مسئول بخش اغفال مردان ایرانی در تیم کوچک آنهاست فردی که به زبان عربی مسلط است و در شاخه دزدی های مالی انها از پناهجویان عرب زبان از کشور های مختلف فعال است و هر دو این افراد خود را مجرد عنوان کرده اند و به راحتی حتی در صفحه های اجتماعی آنها به مانند فیس بوک این مساله مشخص است .
مونا مرزوکیان

رضا قانعی پور سعی بر اغفال سیستم های اطلاعاتی حاشیه خلیج فارس داشته که این دستگاهها هم به او اعتماد نکرده و نفوذی بودن این فرد برایشان نمایان بوده و در  همان ابتدا این فرد را طرد کرده اند و این ارتباطات از طریق مونا مرزوکیان و تماس های با اداره های پلیس برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس بود ه و گزارش غلط از عملیات های تروریستی دادن به این ادارت امنیت شهری که مشخصا هیچ کدام از آن موارد صحت نداشته است .

وبلاگ های این فرد تحت عناوین مختلف از فروش دختران ایرانی گرفته تا گرفتن ویزای آمریکا برای متقاضیان در دسترس است در موتورهای جستجوگر به مانند گوگل و ......

ما از تمامی افراد چه در اپوزسیون چه افراد عادی که مالباخته این فرد ، همسرش  مونا مرزوکیان. برادر همسرش صادق مرزوکیان در ابتدا می خواهیم که از این فرد فاصله گرفته و از دسته دوم می خواهیم که خیلی سریع با ما تماس گرفته تا ترتیبی دهیم که با افراد مالباخته به روند دادرسی دعوت شوند .
 گزارش دوم را به زودی منتشر خواهیم کرد .



پاینده ایران و ملت ایران 

سپاه انلاین






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران