سپاه قدس اندیشه مخرب جهانی-شاهین ترکمان


سپاه آنلاین : مقاله  سپاه قدس : سپاه برون مرزی ایران که طی سالها عملیات ویژه به تازگی برای عموم مردم به عنوان سپاه ترور جمهوری اسلامی در خارج از ایران شناخته شده است ،جنبه های مختلفی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم .شایان ذکر است که مطالب ذکر شده در این مقاله تنها گوشه کوچکی از عمق فعالیت های این نیرودر خارج از کشور است.
در منابع معتبر بارها با این مساله برخورده ایم که این نیرو از ۲۰۰۰نفر تا ۴۰۰۰ نفر نیرو دارد وتوانسته سالها توسط این نیروها به ایجاد رعب و وحشت در 
جامعه حهانی اقدام کند .این مساله را باید بدانیم که نیروهای سپاه قدس ۱۲۰۰۰نفر هستند اما در کشورهایی که اعمال عملیات می کنند ،
از تیم های تروریستی وخرابکاران مقیم آن کشور نیز استفاده می کند . برای عنوان مثال باید بگویم که در قسمت سیستان وبلوچستان ایران نیروهایی از القاعده توسط سپاه قدس در یک پادگان صحرایی پیش ساخته در منطقه زابلی ایران ۷۰ کیلومتری مرز ایران و پاکستان تحت آموزشهای ویژه تروریستی و چریکی قرار می گرفتند که این مورد نتها موردی در ایران نبود که اتفاق می افتاد.
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این شخص روحانی حتی در کنار پدرش در مراسم رسمی قرار نگرفته است اما باید بدانیم که این گوشه نشینی وپنهان از اذهان عمومی ماندن او بهترین حربه و وسیله برای ماثر ماندن اوبرای بقای پدر است .باید بدانیم که او بسیار افراطی در رابطه با مبارزه با کفر (ادیان غیر از اسلام و مذهب شیعه ) است و بسیار تندرو وتشنه قدرت است .
نیروهای ویژه سپاه قدس به سه دسته کلی تقسیم  می شوند که این سه گروه با یکدیگر کاملا متفاوت عمل کرده و به صورت جداگانه اما با هماهنگی واحد اصلی که واحد فرماندهی است هدایت می شود .
گروه اول گروه طراحی عملیات است که متشکل از یک گروه دوازده نقره است .که کلیه تصمیمات  از سوی این شورای اصلی و کاربردی به کلیه نیروها در این سپاه به اجرا در  می آید .
نفر اول این سپاه که تا به حال در کنجی از تاریکی خزیده است و هیچ منصب و حزب سیاسی از او نام برده نشده است کسی  جز سید مصطفی خامنه ای پسر ارشد آیت
الله خامنه ای نیست .
نفر دوم این سیستم اصغر میر حجازی است فردی که مدتهاست در بیت خامنه ای مسئول امنیت است .شایان ذکر است که افرادی از فرماندهان سپاه مانند
فیروزآبادی ، سر لشکر محمد علی جعفری ، سرلشکر قاسم سلیمانی ،سردار احمد وحیدی وزیر دفاع ، ولایتی
مشاور خامنه ای ، سردار رحیم صفوی ،سرهنگ حسن حاتم نیا ، سرهنگ امیرفارسی که جز رابطین سپاه ۱۱۰ و شورای تصمیم گیری سپاه قدس می باشد و نفر آخر که از به تازگی در این شورا شرکت ماثر ندارد هاشمی رفسنجانی است و این لیست ۱۱ نفره با ورود شخص رهبر جمهوری اسلامی کامل و به دوازده تن میرسد .نفر دوم این سیستم اصغر میر حجازی است فردی که مدتهاست در بیت خامنه ای مسئول امنیت است .شایان ذکر است که افرادی از فرماندهان سپاه مانند سر لشکر
البته باید در نظر داشته باشیم که حسن چیذری که بسیار از او یاد می شود در این شورا حضور ندارد .نیروهای سپاه قدس در جنبه سیاسی ،اقتصادی، امنیتی وپشتیبانی در برون مرز مشغول به فعالیت است .
۱  -      
شاخه اقتصادی آن توسط بسیاری پشتیبانی می شود که در راس آنها محسن رضایی بزرگترین  کارتل پولشویی را در کشورهای خارجی در دست دارد  ودر کنار او حبیب الله  عسکر اولادی مسلمان  که یکی دیگر از توانمندان  مالی و سرمایه داران عمده ایرانی و شخصی به نام عبدالکریم مجرد قرار دارد که نفر سوم دو نیرو را از نظر مالی پشتیبانی می کند  .نیروی اول سپاه قدس ونیروی دوم سپاه ۱۱۰است که تحت عنوان شرکتهای چند منظوره در اروپا و کشور امارات متحده دارای سرمایه بسیار است .
شاخه سیاسی آن در به کارگیری شخصیتهای سیاسی کشورهای قدرتمند در عرصه سیاسی جهان و دوم کشورهای مجهز از نظر تربیت  نیروهای انسانی برای به تحرک در آوردن جامعه جهانی اسلام علیه کشورهای قدرتمند جهان به نفع جمهوری اسلامی است که نمونه آن در زیمباوه ،لبنان ،فلسطین ، سوریه ، مصر، عراق، مکزیک ، و بسیاری دیگر است .
برای نمونه اول به عنوان مثال میتوان به موسسات فرهنگی اسلامی ایران در کشورهای آمریکا ،انگلیس ،اروپا و……..
بصورت مستقیم وبه صورت غیر مستقیم میتوان به لابی های جمهوری اسلامی برای خرید سناتورهای آمریکایی و منفی کردن  اعمال نظرها و فعالیت ها برای برخورد با جمهوری  اسلامی را میتوان نام برد.
شاخه نظامی ” این شاخه از تاثیر گذارترین نیروها در ایران است نیروهای تروریست و از جان گذشته نیروهایی که به انها بیلی گارد آهنین  میگویند و از هیچ عملی برای بقای جمهوری اسلامی روی گردان نیستند .
حقوق ماهیانه آنها از ۱۰۰۰۰ دلار افزون است این نیروها توسط حسن چیذری فرماندهی می شوند که به چند گروه متفاوت تقسیم می شوند.
۱-دفاعی
رزمی-۲
۳-پشتیبانی
۴- نفوذی
۵-تفکری
در مورد این نیرو باید کاملا نگاه جدیدی داشت . این نیروها سلیقه ای و دستچین شده اند و هرچه از نظر توان جسمی ، روحی، عقیدتی، هوش و آمادگی دفاعی قدرتمند تر باشند در رتبه های بهتری قرار میگیرند .
شاخه نظامی سپاه قدس به صورت متمرکز در محل توان بیشتر خود را در جذب نیروهای مقیم در کشور مورد هدف میگزارد تنها مواردی است که خود دست به عملیات می زند و آن در رمانی است که کشور مورد نظر از آرامش وثبات نباشد وعموما به راحتی بتوان از جو آشفته آن استفاده کرد .
در آخرین گزارشاتی که به دستمان رسیده است نیروهای سپاه قدس در جهان به ۲۰۰۰۰۰ نفر می رسد که تنها این تعداد نیروهای خارجی هستند که توسط سپاه قدس پشتیبانی کلی می شوند که سالها در کشورهایی که ایران نقش سیاسی و امنیتی داشته مورد آموزش قرار گرفته و مسلح شده اند هرچند در مواقع ضربه پذیری کشور مورد هدف مسلح نمودن آنها چندان مشکل نیست .
اگر توجه کرده باشید کل نیروهای مسلح ایران به جز بسیج تعدادی بالغ بر ۴۰۰۰۰۰ نفراست ، حال میبینیم که تعدادی برابر با نیمی از نیروهای مسلح را سپاه قدس در کشورهای مختلف تحت پوشش خود قرار داده است نیروهایی که ایرانی نیستند.
۲   –     
به عنوان مثال بعد از موافقت حماس و دولت خودگردان فلسطین مبنی بر یکی بودن در عرصه سیاسی اختلافات میان انان چندان زیاد
شد که این تبادل جدید از هم گسیخت این مهم نتها توسط یکی از سرتیم های سپاه قدس که در مجلس دولت خودگردان تعدادی را خریده بود انجام شد شخصی که در اطلاعات مجلس این دولت رتبه بسیار بالایی داشت و همچنان دارد در این راه با او همکاری کرد .گفتن نام او را چندان ضروری نمیدانیم فقط میتوانیم اشاره ای به محل فعالیت او کنیم که او در قسمت اطلاعات مجلس دولت خود گردان فلسطین مشعول به کار است .
سپاه ۴۰۰” تنها نیروی مسلح سپاه قدس که فعالیت نظامی بصورت مستقیم را در دست دارد این نیرو است که از خبره ترین نیروهای سپاه پاسداران  و ارتش دست چین می شوند که مسئول عملیات شناسایی و حذف فیزیکی آیت الله حکیم و عماد فیض مغنیه بوده است که نباید به دلایلی هیچگاه هیچ دولتی آنها را مسئول این مورد ندانست .
حاج عماد مغنیه در زمانی که اندیشه های خود را مغایر با اندیشه های آیت الله خامنه ای دید ودر پی اندکی اختلاف نظر با او در مورد قتل چند مرجع دینی در عراق حذف فیزیکی شد .
حاج رضوان یا همان عماد مغنیه محبوب ترین چهره سپاه قدس در سپاه ولی امر شناخته شده بود وبسیاری از عملیات برون مرزی به عهده او بود .
نیروهای درون سازمان متشکل از چندین اداره شاخه مختلف است که تعدادی را نام می بریم .
ضد جاسوسی
حفاظت عملیات
امنیت طراحی
خاورمیانه
اسرائیل وفلسطین
آسیاو اقیانوسیه
آمریکا
اقتصادی
ملی ومذهب
اقلیم
و بسیاری ادارات و کارشناسی عملیات گوناگون که در فرصتی به آن می پردازیم 
۳-
  سرشت وچکیده اندیشه تشکیل سپاه قدس از گذشته نچندان نزدیک عملیات وشناسایی در خاک دشمن بوده است و نوع فعالیت  وعملیات انها بستگی به شرایط منطقه وجهان در زمان نیاز بستگی دارد . سپاه قدس به پشتیبانی همراهان جهانی خود از نظر عملیاتی واطلاعاتی بسیار زیرک عمل کرده وبیشتر با به پیش انداختن ان تیروهای بومی ردپای خود را از عملیات و اتفاقات پاک می کند .اگر بخواهیم این نیرو را بشناسیم باید در ابتدا نوع فعالیت و فلسفه آنها را بشناسیم .
نیروهای نهضت مقاومت ملی در درون کشور که فعالیت خود را سالها آغاز کرده است . وبه صورت دست چین شده و متمرکز فعالیت های خود را به صورت روشن وهماهنگ با نیروهای برون مرزی چک و در تبا دل قرار میدهد.
شاید بتوان این نیروها را از نیروهای فدایی برشمرد که عمده این نیروها شدیدا تندرو مذهبی هستند و در این راستا از انها استفاده می شود ، که بتوان از عقیده و فلسقه جمهوری اسلامی وپیش بردن نظریه دینی آنها به صورت فوق العاده بهره مفید برد.واین نیروها که دردرون ایران از ۳۰۰۰نفر تجاوز نمی کنند از زمانی شروع به فعالیت می کنند که عملا کشور ایران در حال جنگ باشد  ویا به کلی حکومت اسلامی از دست رفته باشد وکشور درگیر جنگ است و این به معنی اشغال ایران توسط نیروهای متهاجم و وارد شده به ایران است .این نیروها به راههای مختلف عملیات از پیش تعیین شده خود را آغاز کرده که عمده این عملیا ت ایجاد اشوب و نا ارامی در ایران است .این درست زمانی است که سپاه قدس و عمده نیروهای مهاجم برون مرزی که تاکنون توسط جمهوری اسلامی از لحاظ امکا نات ساپورت کافی شده اند از چند ماه قبل عملیات های تروریستی خود را به صورت عملیات های کوچک در کشورهایی آسیب پذیر آغاز کرده اند.
حال این دو نیروی درون وبرون مرزی نظریه دینی جمهوری اسلامی را تقویت کرده ونظام جمهوری اسلامی را به صورت نتها دولت پاکنهاد در جهان که به دنبال ظهور منجی است را تقویت میکند .
نیروهای سپاه قدس که از قبل اقدام به شناسایی مکانهای مشخص شده برای حمله کرده است وسالها بر روی نفوذ پذیری این اماکن اعمال طراحی نموده حال با توان مالی و نظامی در پایگاههای کوچک خود در که در آن خاک ایحاد کرده است  شروع عملیات می کند .
از طرفی باید به یاد داشت که نیروهای افراطی شیعه که سالها در حمایت نظام جمهوری اسلامی بودند حال درکنار آنها خواهند بود البته از قبل سعی بر ان می شود که رابطه این گروهها با جمهوری اسلامی توسط خود آنها تکذیب شود اما آنها همچنان برای آشوب جهانی آماده هستند .
فراموش نکنیم که هدف تمامی این گروههای افراطی ظهور منجی است که این منجی طبق کتب دینی وشیعه زمانی ظهور می کند که ظلم در دنیا ریشه دوانده باشد.
پس ایجاد ظلم وستم ،جنگ وخونریزی از شروط ظهور است .
گروههایی همچون جیش المهدی که سالهای سال در ایران از تمامی رموز نظامی و آموزش های نظامی برخوردار شده اند و متشکل از نیروهای افراطی از کشورهایی مانند عراق ،آفریقا ، وکشورهای غربی خود را به این سیستم مهدی پرستی رساندند. حال آماده اجرای دستوراتند در صورتی که مقتدی صدر بارها اعلام نموده که اندیشه هایش با رهبر جمهوری اسلامی متفاوت است ، اما باید بدانیم که اکثر سفرهای خامنه ای به شهرهای مذهبی ایران عمده اشخاصی که به او خیر مقدم میگویند وبه پیشواز او میآیند از این طیف هستند .
نیروهای دیگری جز این نیروی منحوس هستند که در حذب های اسلامی شیعی در بحرین به صورت روزانه در ارتباط هستند به عنوان مثال حزب الوفاق الاسلامیه بحرین
۴        
نیروهای دیگر مانند حماس که نزدیکترین کانون قدرت جمهوری اسلامی در خاک اسرائیل است که نه تنها در مقابل اسرائیل قد علم میکند حتی در مقابل هم پیمانان اولیه دولت جمهوری اسلامی یاسر عرفات که اکنون شخص محمود عباس جانشین اوست هم به جهاد میپردازند و تنها به دلایل ساپورت های پی در پی ایران  و مسائل پشت پرده اعتقادی خطرناک انها.
نیروهای سپاه قدس قبل از خروج از کشور تست های سخت سپاه قدس را که در میان انها شکنجه وتست های عقیدتی وسیاسی است را از سر می گزارند که تعهد آنها مورد ازمایش قرار گیرد و تنها به این بسنده نمیشود و تعلقات انها در ایران تا برگشت انها در فشار این سپاه است .
ایجاد عملیاتهای تروریستی نژاد پرستانه و به تحرک در آوردن افرا دی در کشورهای مختلف به موسسات اسلامی رفت وآمد دارند در دستور آ نان بوده و همچنان است .  برای نژاد پرست جلوه دادن کشورهای دیگر که این عمده ترین وبیشترین فعالیت انها در این حوزه است که امروزه در جهان شاهد آن هستیم .
August 1, 2012
 
پایان بخش اول 
 
پاینده ایران وملت ایران  


نظرات

  1. به نظر من این اطلاعات برای رسیدن به پیروزی واقعا حیاتی است, چه در زمان پیروزی و چه بعد از آن , اینها اطلاعات درست مانند کلیدی است که میتواند به راحتی با کمی تامق و برنامه ریزی, بسیاری از قفل ها را باز کند, با سپاس از آقای شاهین گرامی

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران