سردارعوض شهابی فر نفر دوم در عملیات سپاه قدس در سوریه

سپاه آنلاین : منابع سپاه آنلاین از نفر دوم سپاه قدس در واحد شناسایی در سوریه پرده برداشتند . این فرد سردار عوض شهابی فر نام دارد . در گذشته با نام او آشنا بوده ایم کسی که در استان کهکلویه و بویر احمد فرمانده تیپ 48 فتح دراین استان و در شهرستان یاسوج بود .

این فرد با سردار حسن شاطری که خود را مهندس حسام خوشنویس رئیس ستاد بازسازی جنوب لبنان معرفی کرده بود از شاهراهای کشور لینان و با کمک نیروهای حزب الله لبنان که در سوریه در حال جنگ علیه نیروهای ارتش آزادی بخش هستند ، وارد کشور سوریه شده و فرماندهی اطلاعات شناسایی را در دمشق بعهده گرفته و معاون اول او ، یعنی نفر دوم اطلاعات شناسایی سپاه قدس فردی بوده به نام عوض شهابی فر فرمانده سابق تیپ 48 فتح استان کهکیلویه وبویر احمد .




 

عوض شهابی فر همان کسی است که دستور برداشتن مجسمه آریو برزن را در یکی از میدان های شهر یاسوج را داده بود که در آن زمان حتی بر سر این موضوع با نمایندگی ولی فقیه استان ملک حسینی هم درگیری شدیدی  داشته اند .

در درگیری های سال 1388 در شهرستان یاسوج شخص عوض شهابی فر با کلت به سوی معترضان در دانشگاهها و سطح شهر شلیک می کرد و فرماندهی سرکوب را بر عهده داشت که بعد از آن حوادث از سوی خامنه ای برای او به صورت تشویقی یک قبضه کلت کمری اهدایی بیت رهبری فرستاده شد .

او در جنگ هشت ساله ایران دچار آسیب دیدگی شیمیایی شده که بعد از جریان عملیات در سوریه که به همراه حسن شاطری انجام داده علت بستری شدن او در بیمارستان عنوان شده است .

بر خلاف اینکه علت مرگ حسن شاطری در رسانه های مختلف بمباران کاروان تسلیحات از سوریه به لبنان عنوان شده ، منابع سپاه آنلاین از نحوه چگونگی این عملیات اطلاع دادند .

  تیم شناسایی به فرماندهی حسن شاطری و عوض شهابی فر به دلیل سهل انگاری یکی از نیروهای عراقی که در این عملیات جز نیروهای پیشرو بوده اکیپ آنها در موقعیتی توسط نیروهای ارتش آزادی خواه گرفتار شده و بعد از درگیری ما بین این دو نیرو حسن شاطری کشته می شود و عوض شهابی فر با اصابت دو گلوله در ناحیه شکم و دو گلوله در ناحیه ران به کمک نیروهای دیگر به خارج از مهلکه آورده می شود  وبلافاصله به ایران انتقال داده شده و در بیمارستان بقیه الله سپاه در تهران بستری شده و دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و به زودی به سوریه برای ادامه عملیات اعزام خواهد شد .

پاینده ایران و ملت ایران

سپاه آنلاین




 

نظرات

  1. درود بر شیر پاکی که شما آزادی خواهان خوردید. از لحاظ امنیتی خیلی خیلی مراقب باشید عزیزان

    پاسخحذف
  2. درود بر سردار شهابی فر و همرزمانش

    پاسخحذف
  3. درود بر سردار

    پاسخحذف
  4. درود بر این سردار پر افتخار لر زبان . درود بر این مرد ولایت مدار که ابروی شهر ماست . حاج عوض دوست داریم .

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران