ماهان ایرلاین کانال هوایی ترانزیت مواد مخدر

سپاه آنلاین:منابع سپاه آنلاین از پشت پرده ماهان ایر و انتقال مواد مخدر از طریق این شرکت هواپیمایی به کشورهای اروپایی سخن گفتند .

این هواپیمایی از معروف ترین واصلی ترین خطوط هواپیمایی در ایران است .این هواپیمایی متعلق به خانواده هاشمی رفسنجانی می باشد وسید حسین مرعشی پسر عموی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی با چراغ سبز وی این هواپیمایی را با نام خود....
راه اندازی کرد ولی کلیه امتیازات متعلق به پسر هاشمی رفسنجانی می باشد و دادن رانت های شخصی این چنینی همچنان ادامه خواهد داشت ؛اما این عمل آنها برای سعادت وسهولت زندگی  ایرانیان  نبود بلکه  برای سهولت تجارت وترانزیت مواد مخدر از ایران به سایر کشورها بود.حال به شرح موضوع می پردازیم.

 ترانزیت مواد مخدر توسط دو شرکت هوایی با نامهای آسمان و ماهان در داخل و خارج از ایران انجام می شود .این خطوط هوایی توسط اطلاعات سپاه کنترل ونوع فعالیت ونحوه جابجایی مواد مخدر توسط این نیرو به آنها دیکته می شود،ولی باید این مساله را در نظر داشته باشیم که تا در راس امور شخصی از خود نیروی سپاه وجود نداشته باشد نمی توان به سهولت به مقصود دست یافت ،از این رو با سرداری از سپاه روبه رو می شویم که تحت عنوان ریاست هواپیمایی ماهان ایر مشغول به فعالیت است و از این رو باید بدانیم که این خط هوایی در انحصار سپاه پاسداران ایران است .

 سردارکریمی ریاست هواپیمایی ماهان ایر ،نماینده سپاه ونفر اول قاچاق مواد مخدر از سپاه پاسداران توسط این خط هوایی به کشورهای اروپایی ،حوزه خلیج پارس و شرق آسیا می باشد . این فرد سالها در بدنه سپاه مسئولیت های اطلاعاتی بسیاری داشته که با ذکر صلاحیت او در هدایت و همراهی نیروهای برون مرزی به این سمت برگزیده شده است .

دومین نفر مسئول کیترینگ آرمان شرکتی متعلق به سپاه پاسداران است که این فرد مسئولیت بسته بندی وتامین مواد مورد نیاز در هواپیما اعم از خوراک هایی که درهواپیما سرویس داده می شود و بسیاری موارد دیگر که در جاسازی مواد مخدر نقش عمده و ماثری را ایفا می کند .این شخصی است با نام سردار حمید عسکری از نیروهای ماثر اطلاعات سپاه پایتخت که شخصا بسته های مواد مخدر را به ماهان ایر منتقل می کند واین کار با هماهنگی سردار  کریمی  به آسانی انجام می شود .

نفرسوم این مجموعه شخصی است که، ریاست حراست کترینگ آرمان می باشد و مسئول حفاظت محموله ها و به سلامت رسیدن به هواپیما است .او همچنین رئیس کاروان حج و زیارت نیز می باشد . با این چرخه دریافتیم که هواپیمایی ایران چگونه وبا هماهنگی چه اشخاصی ترانزیت مواد مخدر را انجام می دهد .

حال از دزدی های این افراد هم می پردازیم که ضمن این که درآمد های کلانی از این را دارند باز هم به آن قانع نبوده و از طریق کیترینگ و فاکتورهای ساختگی بدون تحویل جنس به صورت ماهانه مبالغ کلانی را از بودجه این خط هوایی که متعلق به ملت ایران است را به جیب های خود می ریزند .افرادی که درگذشته مشغول به کار در این خط هوایی بوده اند در حال حاضر بصورت پشت پرده همچنان همکاری دارند و از این طریق در سود این دزدی ها سهیم هستند .

شخصی به نام اشرف زاده که مدیریت سابق کیترینگ آرمان را داشته است ونفر جدیدی به نام خنتان رئیس دفتر سردار عسکری در این جدول می باشند .باشد که روزی این افراد درپیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند .

پاینده ایران وملت ایران 

سپاه  آنلاین 










نظرات

  1. سپاس دوست عزیز ... به امید پیروزی و آزادی من و تو و مملکت مان ایران ، ارادتمند .. میرعلا

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

لطفا نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

نمودار تشکیلاتی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

چارت کلی تشکیلاتی سپاه حفاظت ولی امر

استان یزد استانی ماثر در فرایند هسته ای ایران